Exabytes beginner

Friday, February 1, 2008

All good thing must come to the End?

Today is the last day syazwani dengan dia punya babysitter.Mak dia ni pulak yang rasa sedih semacam.But like deen said...all good thing must come to the end. Nak tak nak aku kena hantar dia kat kindy jugak since she's nearly 3 yrs old dah sekarang.Eventhough kak ani jaga dia dengan tersangat baiknya, sampai masanya kena berpisah juga...sedihnya... tak tau le apa yang kak ani rasa sebab aku nampak muka dia sayu giler tadi.

bukan senang nak cari babysitter yang betul2 sayang kat anak kita mcm anak sendiri. sepanjang close to 3 yrs menjaga syazwani dari selepas pantang, rasanya tak ada benda yang aku tak berkenan pernah dia buat.aku rasa kalau aku jaga sendiri or hantar nursery, syazwani mesti ada asthmatic problem cam syafiqa juga.... memang rasanya just terima kasih sahaja tak cukup membayangkan penghargaan aku untuk dia.And Syazwani...eventhough you will forget this moment when you grow up... one thing you must remember, she's the one who brought you up to your life ...from the beginning ( together dengan mama la....:) )

No comments:

Post a Comment